27 Ocak 2011 Perşembe

(ESKİ) BEYOĞLU İLÇE M.E.MÜDÜRÜ OSMAN BALCI ’DAN ÇİFTE STANDART

Beyoğlu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü anlaşılmaz uygulamalarına bir yenisini ekledi. Daha önce Okul Aile Birliği hesaplarını Müdür yardımcılarının şahsi hesabına aktarması ,okul içerisinde içki içen öğrencilere gerekli disiplin cezası vermemesi ve hatta okul kantininde sabıkalı personel çalıştırılmasına aylarca göz yuman Taksim TML ’si Müdür Vekili Sema KARABİBER ’in arkasında duran tutumundan sonra Sendikalar arasında ayrımcılık olarak yorumlanan bir uygulamaya imza attı.

http://www.memurlar.biz/haber/20101208/BEYOGLU--ILCE--MEMUDURU-BALCIDAN-CIFTE--STANDART--.html Devamını Oku

Eklenyenden ilave
Piripaşa ilköğretim okulundaki şiddet ve zorbalığa sesiz neden kalınıyor Milli Eğitim Neden umursamıyor diyordum. Sebep Ortada.

1 yorum:

Okul siddet dedi ki...

Bunlara çifte standart demiş, banada piripaşa ilköğretim okulundaki şiddet şikayetlerime zorbalık şikayetlerime subut değildir demiştir Osman BALCI. Milli Eğitim Bakanına ne kadar teşekkür etsek azdır. Her sene rotasyon olsa ve MARDİN e gönderilseler.