26 Ocak 2011 Çarşamba

İstanbul'da ilçe müdürleri değişti Hürriyet Eğitim

İstanbul'da ilçe müdürleri değişti

Bir ilçede 5 yıldan fazla görev yapan İstanbul'daki İlçe Milli Eğitim Müdürleri yer değiştirdi. İstanbul Milli Eğitim Müdürü Muammer Yıldız, "Okul müdürleri gibi 5 yıldan fazla bir yerde görev yapan müdürlerimizi rotasyona tabi tuttuk. Değişim her zaman iyidir. Bakanlığımızın tasarrufudur." dedi. Bazı müdürler yerleri değişirken, bazı ilçelere ise yeni atamalar yapıldı.

İstanbul'da ilçe müdürleri değişti - Hürriyet Eğitim

1 yorum:

Okul siddet dedi ki...

Beyoğlu İlçesi toptan rotasyona tabi tutulmalıdır. Osman BALCI çifte standart uygulamada üzerine yok ama yardımcısı Hatice ABAOĞLU doğru beyan değildir diye yalanmaya yapıyor. Piripaşa ilköğretim okulu düzelmesi için ilk önce Beyoğlu Milli Eğitim Müdürlüğündeki yönetimin tamamının rotasyona tabi tutulması gerekir MARDİN iyi seçim olur Sayın Milli Eğitim Bakanımız.