30 Ocak 2011 Pazar

Beyoğlu İlçe MEM Osman BALCI Cevabına İtiraz ve Şikayete Devam

Beyoğlu İlçesi Milli Eğitim Müdürü Osman BALCI her zamanki alışkanlığı dosya kapatıyor hemde gider ayak.
Beyoğlu İlçe Milli Eğitim Müdürü Osman BALCI 
4 aylık 5 saatlik ifadeli onlarca şikayet dosyasını 
2 satırda kapatıyor.
Subut Değildir.







Beyoğlu İlçe Milli Eğitim Müdürü Osman BALCI 'nın 4 aylık Şikayete e-mail Cevabı

Beyoğlu İlçe Milli Eğitim Müdürü Osman BALCI 'nın e-maildeki Yazısı
 


Yazdıklarınıza inanıyormusunuz ?
Diye Zat-ı Aline e-maille Soruyoruz.

Beyoğlu İlçe Milli Eğitim Müdürü osman BALCI 'ya Sorumuz e-maille






ve şikayete devam ediyoruz
BİMER deki şikayetlerimi, İlçe Milli Eğitim Müdürlğüne iletme görevini İstanbul Valiliği ve Beyoğlu İlçe Kaymakamlığı ivedi bir şekilde yaptığı gibi bizde gecikmeden bimer@basbakanlik.gov.tr İtirazımızı Forward ediyoruz. Ve aşağıdaki yazıyı ilave ediyoruz.


Şiddet şikayetlerime okul müdürü muhakik tayin edilmiştir. eylük ayındaki şikayetime aralık ayında ifade alınmıştır. Çocuğumun onu hatırlaması bile mümkün değildir.
Şiddet gördüğünü çocuğum nasıl uyduracaktır. Kalçasına iğne saplandığına dair bir yazı verilmiştir. Yazıda bir daha saplarsa okul müdürü gerekeni yapacak yazmaktadır. Ayaığının burkulduğunu için iki defa doktora götürdüm. Bu hafta karatede ayağını burkulan yerini acıdığını söylüyor. Bunlar şiddet değilde nedir. 25/12/2010 tarihindeki haftada boğa
zı arkadan sıkılmıştır, karnına yumruk yemiştir, dayak yemekten kaçan arkdaşı çarpımş burnu kanamıştır. Ölmesimi gerekiyor.
Ayrıca yeminli ifadelerinin alınmasını, iligili soruşturma dosyaslarının suretlerinin gönderilmesini arz ederim.




Beyoğlu İlçe Milli Eğitim Müdürü Osman BALCI 'nın Cevabını BİMER 'e İtiraz ve Şikayet Ediyoruz



Hiç yorum yok: