17 Eylül 2011 Cumartesi

Kefer-i Fecer-i Lezer-i Hazere Emrinden Bir Emir Daha Kaybetti...

Diyanet İşleri Başkanlığı Kuruluş ve Görevleri Hakkında Kanun'da yapılan değişikle Kur'an kurslarına yaş sınırlaması getiren düzenleme yürürlükten kaldırıldı.
633 sayılı Diyanet İşleri Başkanlığı Kuruluş ve Görevleri Hakkında Kanunda değişiklik öngören Kanun Hükmünde Kararname, Resmi Gazete'nin bugünkü sayısında yayımlanarak yürürlüğe girdi.


Kaynak : http://www.internethaber.com/kuran-kurslarina-yas-siniri-kalkti-372171h.htm

28 Şubat tarihinde göynek çıkardım. Cengiz Hanın göyneği en yahşi göynek olduğunu gördüm ...

Kasımpaşadan geçerken BÇG yine toplanmış, 
Darbe Planı yapıyorlar görüyorum, 
Sonra bi bakıyorum bina tadilatta, kimsecikler yokkkkk.....


Askerler ve memurların bıyık ve sakalı serbest olmaz ise tarih benim için hep 28 şubattır.

Hiç yorum yok: