4 Ocak 2013 Cuma

aglayacak-hale-gulduren-haber-ilkogretim


Ağlayacak hale güldüren haber! 

Derslik sıkıntısı çekilen Şanlıurfa'da Milli Eğitim Bakanlığı yeni eğitim sisteminde hedefini fazlasıyla tutturdu. Milli Eğitim Bakanlığı, 4+4+4 eğitim sisteminde hedefi tutturdu. 

Derslik sıkıntısı çekilen Siverek'te, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, bir sıraya 4 öğrenci yerleştirdi, toplamda ise bir sınıfa 113 kişi sığdırmayı başararak eğitimde çağ atladı. Yeni hedef Van'dan getirilecek konteynarları birleştirerek, okul bahçesinde; alt yapısı sıfır, bol sorunlu yeni sınıflar açmak!

 http://www.internethaber.com/aglayacak-hale-gulduren-haber-491253h.htm

20 Kişilik Sınıfta Okuyup, Etüd Yaptırılan Milli Eğitimin İlköğretimindeki Öğrenci ile.
130 Kişilik Sınıftakinin EŞİT EĞİTİM ALDIĞI SÖYLENEMEZ.
Nerde Kaldı Anayasadaki EŞİTLİK İLKESİ ???

Hiç yorum yok: