14 Mart 2014 Cuma

gorevden-almalar-mebe-sicradi-son-dakika

Milli Eğitim Bakanlığı'nda görevden almalar başladı. Onlarca müdür ve daire başkaGörevden almalar Milli Eğitim Bakanlığı'na sıçradı. MEB'te yeni atamalar gerçekleştirildi.
Görevden almalar MEB'e sıçradı SON DAKİKA14 genel müdüdürün 3'ü görevden alındı. 81 ilin milli eğitim müdüründen 12'si merkeze alındı. Milli Eğitim Bakanlığı'ndaki 140 daire başkanından 23'ü görevden alındı. Talim Terbiye Kurulu'nun da iki üyesi değişti.

Milli Eğitim'de yapılan değişiklikler şöyle;
7 müsteşar yardımcısı görevden alındı
14 genel müdür görevden alındı,
298 il müdür yardımcısı görevden alındı,
919 ilçe eğitim müdürü görevden alındı;
2 Talim Terbiye Kurulu üyesi görevden alındı,
10 il milli eğitim müdürü göreve atandı,
...
http://www.internethaber.com/gorevden-almalar-mebe-sicradi-son-dakika-650181h.htm

Önceki Bakanda rotasyon dedi göstermelik yaptı. 
Performans ayağına Cemmatçi müdürlerin şutlanmadığı ne mağlum. 
ülke genelinde performans takibi vatandaş ile paylaşılmalı. 
Şutlamamı yoksa performans mı ?

Performansı kalmamış fosil olmak üzere olanlar ceza olarak başka okula göndermek ne kadar doğru ?
performansı yeterli olmayan BAŞHADEME olmalı. Çocukların günahı ne ?




Hiç yorum yok: