18 Şubat 2015 Çarşamba

ogretim-uyesi-ogrenici-taciz-tecavüz-esi-iddasi

Kocam öğrencilerini taciz ediyor durdurun

ÇOMÜ'de öğretim üyesi olan Doç. Mehmet Rıza Gezen hakkında öğrencilerini taciz iddiası var. İddiayı dile getiren ise Gezen 'in eşi oldu. İşte şok iddialar. 

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu öğretim üyesi Yrd. Doç. Dr. Mehmet Rıza Gezen’in eşi Fatma Ayça Gezen, kocasının öğrencilerini taciz ettiğini açıklayarak 'durdurun' dedi. Kendisinin de tehlikede olduğunu iddia eden Fatma Ayça Gezen, eşinden sürekli olarak tehdit ve hakaretler aldığını iddia etti.
Eşinin kız öğrencileri cinsel tacizi adet haline getirdiğini iddia eden Fatma Ayça Gezen, “böyle bir insanın üniversitede çalışmaması, öğrenciler ile biraraya gelmemesi gerekir” dedi. Gezen, eşinin taciz olayını kendisine de anlattığını söyledi. Öğretim üyesi hakkında ortaya attığı iddialar korkunç. İşte söyledikleri.
“CİNAYET İŞLENMESİNDEN KORKUYORUM”
ÖĞRENCİLERİNİ TACİZ ETTİĞİNE ŞAHİT OLDUM

 KAYINVALİDE : DAMADIM TACİZCİ

 http://www.internethaber.com/kocam-ogrencilerini-taciz-ediyor-durdurun-766144h.htm

-- Başbakan şiddet için kampanya başlatmış 

--İLK KAMPANYA MEMRUDAN BAŞLAMALI 

ŞİDDET-TACİZ-RÜŞVET YOK YOK

GELİN İLK ÖNCE PROFİLİ SAĞLAM OLANLAR MEMUR KALSIN KAMPANYASI BAŞLATALIM. ARINMAK ADINA 

Hiç yorum yok: