9 Ocak 2011 Pazar

Piripaşa İlköğretim Okulunda Şiddet Duyarsızlığı

Milli Eğitim Bakanlığı Beyoğlu İlçesi Piripaşa İlköğretim Okulundaki Şiddet ve Zorbalıklar

ŞİDDET ŞİKAYETLERİMİN NERELERE VARDI

Şiddet ve zorbalık piripaşa ilköğretim okulunda inanılmaz boyuttadır.
Çocuğum mübalağsız guantanamo kampını çocukken yaşadı ve yaşamaya devam etmektedir.

Milli Eğitim Bakanlığının Sitesinden Okulları Şikayet edebilirsiniz.
Şikayet ile değişecek tek şey sorgulamadaki boş sütunun "Olumlu" yazmasıdır.



BİMER'den piripaşa ilköğretim okulunu şikayet etmeyi tercih ettim.
Sizlerinde tercihi olmasını taviseye ederim.
Herşeyi açık ve net beyan etmekten çekinmeyiniz.


Evet okuldaki şikayetlerimi bu iki kanaldan yapmaya başladım.
Milli Eğitim Memuru Milli Eğitim Memuruna bir şey yapmaz o yüzden Milli Eğitim Bakanlığının sitesi pek işlevsel değil, fırçasal bir şekilde işlediği muhakkak. Ama BİMER ise mülki amir sıfatında Valilik ve Kaymakamlık olunca İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü biraz daha tedirgin olmaktadır ama yinede......

Şiddet şikayetlerimi bonbardıman yapmaya başladım, Arayan kişi ile yüksek frekansta görüştümki kararlığımı bilsinlerde şiddet için çözüm arasınlar nafile çabalar, artık pes ettim ve kızıma şiddet öğretmeye çalıştım, vur vs. derken bir gün ADİ POSTA ile beyanlarımın doğru olmadığına dair yazı geldi hemde Beyoğlu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünden. Tepemin tası attı yine şikayete başladım bu seferki tarz kinayeli oldu. Ohhh be dedim içimi döktüm demeye kalmadı cep telefonum arandı muhakik tayin olmuş gittiğimde yerinde yoktu. Beklemedim, bir daha gitmemeye karar verdim.
Tekrar telefon ile arayan muhakik'e buyurun siz gelin işyerimde ifade alınız dedim....

Gelmeyeceğim, tebliğ gönderin ondan sonra geleyim dedim.
Adi suçlu muamelesi gördük, POLİZzz ZORU ile getireceğim diye defaten bağırmaya başladı. Olur dedim aynen öyle yapınız.
Nezaketimi yanımdaki misafirden dolayı bozamadım. İÇİMDE UKTE'DİR.

POLİS ZORU İLE GETİRECEĞİM TEHDİDİNE İSTİNADEN
BİMER ve Milli Eğitim Bakanlığına yazılı şikayet.
Bimer ve Milli Eğitim Bakanlığının sitesinden kinayeli şikayetlere devam ettim.

Eğer bunlar olmasaydı durulacaktım.
Mağdurluğumuz umursanmadığı bir yana, adi suçlu ve yalan beyan eden hükmünü giymişiz.

Bilgi edinme kanun çerçevesinden polis zorlu muhakkik beyin görüşünü ve diğer ifadeleri isteyeceğim, verilmediği takdirde Silsile yolu ile İÇİŞLERİ BAKANLIĞIN'a kadar isteyeceğim.

Reddi muhakiki ve Tarafgiri muhakik gibi dilekçeler vereceğim.
Mağlum kızıma vurmuşlar diyorum, eli çarpmıştır diye muhakikler fikir yürtüyor.

Muhakkik adaleti gözetmezse ne olur ALACAK hakkım ve ahım olur.
Sonra ben başka bir şey olduğunda bunlarıda katar çoşarım.

ŞİDDETİ VARLIĞINI İNKAR EDEN YOK.
ÇOCUKLARIMIZIDA UMURSAYAN YOK.
ÇOCUKTUR VURABİLİRİ RESMİ YOLDAN İFADE EDENDE YOK.

Hiç yorum yok: