14 Ocak 2011 Cuma

Sefertası Hareketi Canlansın www.bodytr.com

Sefertası Hareketi Canlansın

Sefertası Hareketi size sağlıklı yemek yeme hakkını anımsatmıyorsa siz de benim bugüne kadar olduğum gibi; sefertası hareketinden bihabersiniz demektir. Bugün genel ağda (internette) gezinirken bu siteyi ziyaret edince gördüklerime inanamadım ve çok mutlu oldum çünkü birileri sağlıklı yemek işini çok ama çok ciddiye almış ve bu uğurda elini taşın altına sokmuş.

Bilen bilir ben fast food yemekleri neredeyse tiksinecek kadar sevmem ve çok gerekmedikçe asla ama asla yemem. İlşad gel yiyelim deseniz inanın bana bir iki gün aç kalmayı tercih ederim ve bundan pişmanlık duymam, o derece. Zaten fast food yemeklerini lezzetli de bulmam, bulanları da anlayamıyorum… İşte bunun için Sefertası Hareketini (çok geç te olsa) öğrenince inanılmaz bir sevinç yaşadım. Yaşasın sağlıklı ev yemekleri !

Sefertası Hareketi Nedir, Nasıl başladı ?


Sefertası Hareketini duymadıysanız Ümit Sinan Topçuoğlu ismini de duymamış olmanız kuvvetle muhtemel. Sefertası hareketini başlatan bu güzide insan 1999’da 25 Mart’da bu hareketi tasarlamış, aynı yıl 25 Nisan’da ise Sahaf Kültürevi’nde benim kendilerine çok yakıştırdığım ismi almış Sefertası Hareketi.

Sefertası Hareketini başlatan Ümit Sinan Topçuoğlu aslında topluma yararlı olmak amacıyla daha öncede bir çok çalışma yapan etkin bir insanmış. Örneğin benim yeni öğrenmiş olduğum Yaya Hakları Bildirgesi gibi -bugünkü Türkiye için ne yazık ki düş denebilecek- bir uygarlık bildirgesini yayınlamış.

Sefertası Hareketi Canlansın Devamını Oku

Hiç yorum yok: