10 Ocak 2011 Pazartesi

Şikayet Süreci ve Özet

Şiddet Şikayet Sürecim ve Başlangıcı

İlköğretime 3 haftadan sonra gitmek istemeyen kızım sebebinin şiddet olduğunu söyledi.
Evet dehşete düşüren şiddet ders saatinde ve tenefüste kesintisiz, aralıksız...
Dedesi vur vur diye yetiştirmesine karışı gelen bendeniz gerzek hatasının bedeli kızının şiddet görmesine mal olmuştur.

Dersteki Öğretmenin gözü önünde yapılabilirliğini akıl almıyor.
Ya tenefüste şiddetin artması daha başıboşluk.
Nöbetçi öğretmen yetersizliği ve yönetimin ilgisizliği ayyukta.
Masa başında ve öğretmenler odası tıklım tıklım dolu.

Şiddet gören kızım şikayetini öğretmenine bildirilmesine rağmen alınan tedbirler yok. Şikayete cevap Tamam lafı, sonrada şiddet kaldığı yerden devam.....

Bu duruma,
Milli Eğitim Bakanlığının sitesinden şikayet ettim. Ses seda yok.
BİMER'den şikayet ettim, Müdür beylerin ağırlarına gitmiş.
Telefonda yüksek frekansta görüşme oldu. Silsile yolu vs tepkileri oldu.

Biz şikayetlere her gün ede duralım.
Kızım KALÇASINA SINIFTA İĞNE BATIRILIYOR
Sınıf Öğretmenin Cevabı : 12 yaşına kadar yapabilirler normaldır.
Piripaşa İlköğretim Müdür Adnan MEHAN'nın Cevabı :
Çocuktur yapar.
Milil Eğitimin Bakanlığınından ise ses seda yok, yazıya cevap yok.

Şiddet son sürat devam ediyor, şikayete devam ediyoruz, hiç bir şey olmuyor.
Milli Eğitim Bakanlığının Acil Çözüm Merkezi formunun takibindeki Boş olan sütun OLUMLU yazısı ibaresi konmaktan öte herhangi bir gelişme olmuyor,

BİMER deki şikayetlerimi, İlçe Milli Eğitim Müdürlğüne iletme görevini İstanbul Valiliği ve Beyoğlu İlçe Kaymakamlığı ivedi bir şekilde yapmaktadır.
Forward etmek için MAKROYA ihtiyaç vardır, MAKAMA değil.

Onlarca şikayet sonrası muhakik 4 ay sonra tayin oldu.
Ağustos/2010 ayında başladım şikayete Aralık/2010 ayında ifade verdim.

İkinci defa tayin edilen muhakkik bu şikayetler sizemi ait sorusuna, çıktı alın altına imza atayım....
Şikayetlerimden dolayı Okul yönetimini gereksiz yere yormuşuz, zahmet vermişiz beyefendilere o yüzden mahkemeye vereceklermiş.
Dava Açacaklarmış beyefendiler :)))))

Erkek öğrenciler toplu bir şekilde köşeye sıkıştırmış şöyle böyle yaptı diyor kızım.
Kalçya kalem sapalama var.
Tespit edemediğim mıncıklama olayı var.(UKTEDE KALAN....)
Merdivenden itip defaten düşürme var.
Kafaya defaten kalem saplama var. Göz kenarıda saplanıyor.
Tükürme yüzlerce kez akabinde kafaya vurma.
Ansınız tekme ve yumruk yeme. Kim vurduya gitme.
Merdivenden inerken ve çıkarken itilip kakılma, düşürülme, sırtına vurulma
Arkadan boğazını sıkma.
Şişko, domuz diye her zaman sürekli alay edilme.

Ve burası Milli Eğitim Okulu....?!!

Hiç yorum yok: