10 Nisan 2011 Pazar

İlköğretİm Öğretmeni Kız Çocuklarını Taciz Kampanyası Başlatmış.

Milli Eğitim Bakanlığının Kampanyası : Haydi Kızlar Okula.

Milli Eğitim Bakanlığının Konyadaki Öğretmenin Kampanyası : 
Haydi Kızlar Soyunun Taciz Edileceksiniz.

Milli Eğitim Bakanlığı İlköğretim Okulu Öğretmeni Bu Sefer Taciz İşinde

İNTERNETHABER
Konya'da 46 yaşındaki sınıf öğretmeni, ilköğretim 2. sınıfta okuyan çok sayıda kız öğrencisini çırılçıplak soyup elle tacizde bulunduğu iddiasıyla çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

Olay, merkez Karatay ilçesi Ulubatlı Hasan Mahallesi'ndeki Yusuf İzzetin Horasanlı İlköğretim Okulu'nda meydana geldi.



İlköğretim 2. sınıfta okuyan kız öğrenci A.T., eve gittikten sonra ailesine öğretmeninin kendisini taciz ettiğini anlattı. Bunun üzerine aile polise başvurdu. Benzer durumlarla karşılaşan aynı sınıftaki bazı kız öğrenciler de öğretmenlerinin yaptığı tacizleri anlatınca savcının talimatıyla polis harekete geçti. Sınıf öğretmeni Y.E. (46), evinden çıkarken polis tarafından yakalandı. Konya Asayiş Şube Müdürlüğü Ahlak Büro Amirliği ekipleri tarafından gözaltına alınan Y.E., 'çocuklara cinsel istismarda bulunduğu' gerekçesiyle ifade verdi. İfadesinin ardından polis, şüpheli öğretmeni gizli bir şekilde adliyeye sevk etti. Savcı ve nöbetçi mahkemede ifade veren öğretmen tutuklandı.


Haberin Tamamı İçin Linki Tıklayınız
http://www.internethaber.com/ogrencilerini-soydu-ve-taciz-etti-339939h.htm

2 yorum:

Okul siddet dedi ki...

Böyle birini muhakkik/müfettiş tayin ettiklerini düşünün raporu nasıl hazırlar ....

Okul siddet dedi ki...

Sinek Kaydı, Medeniyet Yuları, Takım Elbise, Onuncu Yıl Marşı oldun muasır medeniyet seviyesindeki numune insandan haberler.

NE MEDENİYET, NE ÇAĞDAŞ, bee....

SADECE YOBAZCA DEĞİL, SADECE GERİCİ DEĞİL,

İLERİCİ, LAİK, DEMOKRATİK NUMUNE ÖĞRETMEN