3 Ağustos 2014 Pazar

ogrencileriyle-iliskiye-girdi-ve-o-goruntuleri-santaj-sunma-baska-ogretmenlere

Öğrencileriyle ilişkiye girdi ve o görüntüleri...Öğrencileriyle ilişkiye girdi ve o görüntüleri...

Hatay’ın Akçakoca köyündeki ilköğretim okulunda 6 öğrencisiyle ilişkiye giren beden eğitimi öğretmeni M.S.’nin yaptıkları, kızlardan biri evlendirilmek istenince ortaya çıktı.

SAKLAMAYA ÇALIŞIRKEN YAKALATTI
6 Haziran 2012’de öğretmenin evi ve işyerinde arama yapıldığı anlatılan iddianamede, “1 GB’lık hafıza kartı M.S. sekizinci kattan aşağıya attığı sırada tesadüfen bu kart jandarma görevlisinin önüne düştü. Kart incelendiğinde H.Y, K.Ç, N.V.U. isimli öğrencilerle cinsel ilişki görüntülerinin olduğu tespit edildi” açıklaması yer aldı. İncelenen görüntülerin oluşturma tarihinin 2009 olduğu, okulun değişik yerlerinde ilişkiye girildiğinin tespit edildiği de iddianamede ifade edildi. Ayrıca öğretmenin görüntülerle şantaj yaparak kızları İngilizce öğretmeni E.Y. dahil toplam 5 kişiyle ilişkiye girmeye zorladığı da aktarıldı. Öğretmen hakkında “koruma ve gözetim yükümlülüğü altında bulunan çocuğa karşı zincirleme şekilde nitelikli cinsel istismar suçunu işlediği, özel hayatın gizliliğini ihlal” suçlarından ceza talep edildi. Kızlar ilk ifadelerinde ilişkiyi doğrularken sağlık kontrolünden geçirildi. Kızlardan 3’ünün bekaret zarının doğumda yırtılacak şekilde esnek olması nedeniyle bakire olduğuna ve ruh hallerinin bozulmadığına dair raporlar da dosyaya girdi.


BABALAR ŞİKAYETÇİ DEĞİL
Hatay 2. Ağır Ceza Mahkemesi’nde görülen davada mağdur kızlar ve aileleri ilginç beyanlarda bulundu. N.Ç.’nin babası “Ben gasp suçundan cezaevinde yattım. Kızımla oturup konuştuk, böyle bir olay olmadığını söyledi. Onun geleceği için şikâyetçi değiliz”, derken K.K.’nın babası M.K. ise  “Ben sanıktan şikâyetçi değilim. Kızımı düşündüğüm için şikâyetçi olmuyorum” diye konuştu. Mağdur kızlardan K.Ç.’ın babası M.Ç, “Kızımın geleceğini düşündüğüm için şikâyetçi değilim”, N.V.U.’ın babası H.U., da “Kızım babamla kalıyor. Olayın detayını bilmiyorum. Sanıktan şikâyetçi değilim” dedi. Öğretmenden bir tek H.Y. ve kardeşi F.Y.’nin babası Ş.Y. şikâyetçi oldu.

http://www.internethaber.com/ogrencileriyle-iliskiye-girdi-ve-o-goruntuleri...-706027h.htm  

-----------------------------------------------------

Eğitim Camiasında Böyle bir olay vuku bulduğunda Hükümet 17 Aralık Operasyonundan daha fazla tepki gösterse idi SALİH MÜSLÜMAN OLDUKLARINA İnanır, O  Opersayon içinde tepkilerini haklı olduklarına inanırdım. 

Hiç yorum yok: