6 Eylül 2011 Salı

Yeni Milli Eğitim Bakanı Kürsüde Jet Çıkışı...Umarız Boş Çıkışı Değildir.

OKUL KANTİNLERİN
Sağlık Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığı olması gerekeni daha NİHAYET YAPTILAR.
Bu kadar zaman niye beklendi, çocuklarımız neden düşünülmedi orası SORU İŞARETİ ???
İlgili Haber : İnternethaber
http://www.internethaber.com/okul-kantinlerinde-bu-urunler-yasak-360918h.htm

OKUL YÖNETİMLERİ
Mangalda kül kalmamış, haliyle, burada vatandaş uyutulma ve geçiştirilme yapılacak anlamı çıkıyor.
Konuşmalarındaki konuların Ciddi alt yapı çalışma haberi yok son vurgu üzerim var.
Yeni Bakan haliyle eğitim dönemi başlıyor, konuşması gerekiyor, andımızı okuyacak hali yokya, yıllarca sağlıksız kantin bir yönetmelikle işi biteceken bitmemişte bu kadar konuşmaların çözümümüne ömrü yetmez.
HANGİ ÇILGIN MEMURU ÜZEBİLİR ŞAŞARIM :)
http://www.internethaber.com/veliyi-uzen-okul-mudurunun-basi-dertte-369937h.htm


Vatandaş Gazı Çıkarma Formülü :
Baharsız Yönetim = Vatandaşın Gazı + Kötü Müdürcükler + Yetersiz Eğitim - İyi Bakancılık

Gaz yeteri kadar alınmazsa deprem kaçınılmazdır. Onun için Haftada bir kürsüden müdürlere fırça atılmalıdır.
Hele birde Vatandaş İkinci baharımı yaşıyorum ben diye tuttursa....Formül mormül fayda etmez...


UMARIZ 2011-2012
Umarız Yaramazlar ölmez...
Umarız sapıklara gün doğmaz...
Umarız Üzer...
Umarız Eğitim verilir...
Umarız hiçler yetişmez...
UMARIZ PİRİPAŞA İLKÖĞRETİM OKULUNDAKİLERDE DUYMUŞTUR...
UMARIZ DOĞUNUN DOĞUSUNDAKİ PİRİPAŞA İLKÖĞRETİM OKULUNDA BU KONUŞMADAN ESİNTİLER HİSSEDERİZ....

Hiç yorum yok: