14 Mart 2017 Salı

piripasada_bicakli_kavga_egitim_bosuna_

Her yıl PİRİPAŞA İLKÖĞRETİM Öğrencilerinin mutlaka kanı akar.

Bışaklı kavga vs...

4 sınıftaki çocuğuma kalemi bıçak gibi kullanıp saldıran var


evlat değil Cellat yetiştirmek zorundasınız hayatta kalması için

Duyduklarıma göre
16 yaşlarına gelmiş iki çocuk okulun önünde bıçakla dalıyorlar birbirine
bir tanesi defalarca bıçaklarken
Birisi az bıçaklanıyor yoğun bakımdaymış galiba

kanlar içinde yerde kalana okul bekçisi sahipsiz kalınca kenara çekiyor
sonra vatandaş ambulans geç gelir deyip ambulans oluyor

bir ölmüş diğeri ise yoğun bakımda söyletisi var.


KOSKOCA 16 YILDA BİR HİÇ OLAN OKUL VE EĞİTİM SİSTEMİ

İKİ DERGAH İKİ SOHBET MANKUT OLAN FETULLAH HOCA MÜRİTLERİ

SAHİ KİM BAŞARILI

FETULLAH HOCAMI

YOKSA KOS KOCA 16 YILDA HİÇ BİR ŞEY VERMEYEN MİLLİ EĞİTİMMİ ?

SAHİ O ÇOCUKLAR

MİLLİ VE YERLİ BİR EĞİTİMDEN GEÇTİMİ ?


İKİ SOHBETLE ÖLÜMÜNE BAĞ KURDURAN FETULLAH HOCANIN BU BAŞARISINA BAKINCA

DİYORSUNKİ

MİLLİ EĞİTİM NERDEEEEEEEEEEEEEEEEEE ???????????????????????????

BİR HİÇLE GEÇEN EĞİTİMSİZ YILLARA YAZIK.sahi o okulda ne öğretiliyor
O okullarda eğitim varsa bizde teknoloji nerde. eğitim göreme alemti varmı ?
sahi 16 yaşlarındaki o çocuklarda hiç eğitim almış almeti varmıdır ?

RUHANLIK OKULLARI ŞART
DİYANET ALACAK ÇOCUKLARI EĞİTECEK
İKİ SOHBETLE CELLATI HİZMETKAR EYLECEK
İKİ SOHBET ETMESİNİ BİLMİYORSA ABD KİNDE COPY PASTE YAPSINLAR
LAİK İMAMLIKTAN KURTULU KURAN İMAMI HAK İMAMI OLACAKLAR
VE ÇOCUKLARIMIZ VAKIFLAR TECAVÜZE UĞRASIN DİYE DEĞİLİNSANLIĞI ÖĞRENSİN DİYE DİYANETİN İLK OKULLAIRNA VERMELİYİZ

İSTEYEN YİNE O BOŞ GEÇEN YILLAR OKULUNA VERSİN



Hiç yorum yok: