18 Şubat 2017 Cumartesi

okul_haymanadaki-taciz-gece-beni-yatagina-goturup

Haymana'daki taciz! Gece beni yatağına götürüp...

ANKARA Haymana'daki lisede yaşanan tacizin boyutları şok etti. Öğrencilerin ifadeleri ortaya çıktı. Müdür 'kimseye söylemeyin' deyip erkek öğrencilere dehşeti yaşatmış. 

 

Haymana’da bir lisenin yurdundaki öğrencilerin BİMER'e yaptığı şikayetle dehşete düşüren taciz ortaya döküldü. Soruşturma dosyasını devralan Cumhuriyet Savcısı Rıdvan Özkan,  mağdur sıfatıyla 2 öğrenci ve bilgi sahibi olarak da 3 öğrencinin ifadelerini pedagog eşliğinde aldı.
Öğrencilerin ifadelerinde taciz iddialarını yinelemesi üzerine savcı, açığa alınan okul müdürü S.K hakkında dün gözaltı talimatı verdi. Müdür S.K gözaltına alındıktan sonra da adli kontrol şartıyla serbest kaldı.
CİNSEL TEMASLARDA BULUNDU : Mağdur öğrencilerden F.O. ise ifadesinde özetle şunları söyledi: “Köylümüz olması sebebiyle bana yakın davrandı. S.K., 9 ve 10. sınıfta okuduğum zaman zarfından defaten bizlere yönelik cinsel temaslarda bulundu. 1-2 defa kendisi ile aynı yatakta yattık. Korktuğum için hiç kimseye anlatmadım. S.K, yapmış olduğu cinsel temaslar ve fiilleri kimseye söylemememi istedi.”
....
http://www.internethaber.com/haymanadaki-taciz-gece-beni-yatagina-goturup-1754415h.htm

YAHU MEMURLARIN RUHSAL SAĞLIPINI KONTORL EDEMİYORSANIZ
ŞEREFSİZ HAYSİYETSİZ ESFELESAFİLİN MEMURLARI AYIRT EDEMİYORSANIZ
HADIM ETME ZORUNLULUĞU GETİRİN ÇOCUKLARLA İLİGİL MEMURLARI

EĞER TACİZİ TECAVÜZÜ ENGELLEYECEK CAYDIRICI CEZANIN YOKSA YAPARLAR
TEDBİR İKİ TÜRLÜ OLUR
YA CAYDIRICI CEZA
YADA HADIMLA GÖREVE BAŞLA İĞDİŞ YAPIN ADAMLARI

DEVLETE EMANETE EDİLEN YERDE DEVLET MEMURUNUN HİYANETİ 
BU DA DEMEK OLUYORKİ DEVLET KORUYAMADI 
DEVLETİN GARANTÖRLÜĞÜNDE ama HİYANET EDİLDİ.


Bu durumda mazlumun ezilmesinde sınır olmaz çünki yöneticiler adaletle hüküm etme zannın verdiği rahaveti içindeler. Mazlumları Duyamazlar hissedemezler.

Hiç yorum yok: