5 Kasım 2012 Pazartesi

egitim-is-anketinde-carpici-sonuclar


Eğitim-İş anketinde çarpıcı sonuçlar!
 "Türkiye'deki bilim insanlarının üniversitelerin sendikaların karşı çıktığı ama ne hikmetse siyasal iktidar bu yasayı çıkarmakta ısrar etti. Önceden pilot bölgeler seçilerek uygulanabilecek bu sistem için hiçbir altyapı çalışması yapmayan hükümet bu yasayı dayattı. Eğitim konusunda etkin olan üniversiteler, burada bir parantez açmak lazım, AKP'nin açmış olduğu, gecekondu üniversitelerden bahsetmiyorum zira bu üniversitelerin maddi ve manevi anlamda iktidara olan bağımlılıkları yüzünden hükümetten farklı bir söylem geliştirmelerine imkan yok, köklü üniversiteler, örneğin, Boğaziçi Üniversitesi, ODTÜ, Gazi Üniversitesi, bu uygulamanın yanlış olduğunu, pedagojik bir anlam taşımadığını sadece siyasi amaçla çıkarılmış bir yasa olduğunu söylediler."
 http://www.memurhaber.com/egitim-is-anketinde-carpici-sonuclar-h8723.html

HARF DEVİRİMİNİN ALT VE ÜST YAPISI VARMIYDI ?
ÇOK MERAK EDİYORUM, NEYE GÖRE YAPILMIŞ ?

Hiç yorum yok: