11 Haziran 2017 Pazar

konyada-yatili-kuran-kursunda-cinsel-istismar

Konya'da yatılı Kur'an kursunda cinsel istismar

Konya'da yatılı Kur'an kursunda cinsel istismar

KONYA’da yatılı Kur'an kursunda çocukların yaşadığı cinsel istismar, 2016’da isimsiz bir ihbar mektubuyla ortaya çıktı.

 

KORKTU, ANLATMADI
Tacize uğrayan çocuklardan Y.G. de iddiaları doğruladı ve “10 yaşımdan 12 yaşıma kadar bu yurtta yatılı olarak eğitim aldım. 2015’te yurttan ayrıldım. Ben yaşadığım bu olaylar nedeniyle şikâyetçi olmadım” dedi. İddianamede Y.G.’nin adli görüşmeciyle işbirliği içinde olduğu belirtilerek, “Y.G. ön görüşmede kendisinin hiçbir cinsel tacize maruz kalmadığını söylemesine rağmen, adli görüşmede maruz kaldığı cinsel istismar olayını anlatmıştır. Öte yandan Y.G.’nin görüşme sürecinde çekingen ve ürkek olduğu yaşamış olduğu cinsel istismarı ailesinden korktuğu için anlatmaktan çekindiği gözlenmiştir” denildi.
‘2 ABİ SAPIKLIK YAPTI’
Öğrencilerden Ş.K. “Yaklaşık 1 yıl bu kursta yatılı olarak kaldım ve hafızlık çalıştım. Yurtta bize belletmenlik yapan E.A ve S.A. bana sapıklık yaptı. Bir süre sonra S.A.’nın trafik kazasında öldüğünü duydum. Kimseden şikâyetçi olmadım” dedi

http://www.internethaber.com/konyada-yatili-kuran-kursunda-cinsel-istismar-1770656h.htm


Kuran kursunda hafızlık başladığım günlerde hemde kursun başkanlığı verilmişken hafızların ağızlarından çıkanları görünce, geçmişte yapılmış doğruluğunu tartışılır liavta hikayelerini iştahla ama kötüleyerek gibi anlatınca BUNLAR GİBİ HAFIZ OLACAĞIMA, SADE MÜSLÜMAN OLAYIm dedim bıraktım. hafız olmuşlar gördükçe neüzü billah dedim ve onlarla hafız olmadığıma şükrediyorum.

DİYANETİ BU KONUDA BARİ TİTİZ OLSUN YAHUUUU
GÖREVLİLERİNİZE HAKİM OLAMAZSANIZ  
SONRA SORARIZ NERENİZ DİYANET DİYE ?



Hiç yorum yok: