25 Aralık 2012 Salı

istanbul-il-milli-egitim-mudurlugu-bina-alev-alev-yangin-elektrik-kontak-kul-dondu


İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü binasında yangın

İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü'nün tarihi binasında bugün sabah saatlerinde yangın çıktı. Tarihi ahşap bina kullanılamaz hale geldi.

http://www.internethaber.com/Istanbul-milli-egitim-mudurlugu-binasinda-yangin-488067h.htm

İstanbul İl Milli Eğitim binası küle döndü 

Cağaloğlu'nda bulunan tarihi İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü binası çıkan bir yangınla kullanılamaz hale geldi.

"ELEKTRİK KONTAĞINDAN ÇIKTIĞI TAHMİN EDİLİYOR" 
 http://www.internethaber.com/istanbul-il-milli-egitim-alev-alev-488038h.htm 

 -----
 
ELEKTİRİK KONTAĞI ne demek biliyormusunuz ?
Eskimiş hat, Bakımsız Hat.Ve Bilgisizlik ve Cehalet ve Umursamazlık Demektir. 
Elektirikli Sobayı, Klimayı eski hatta takarsan, Sabaha Tarihi Binanın Külünü Bulursun. Mangal yerine Orman yakana verilen cezanın neyse, İl Müdürlüğü Binasından sorumluyada aynı verilmesi gerekir.

Tarihi İl Milli Eğitim Müdürlüğü Binasını Korumasını Bilmeyenler, Çocuklarımızın Korunması ve Şiddet Görmemesi için Ne Yapabilirlerki. 
Bir yaş daha büyüsün Okulda şiddet var, tehlike var diye GÜVENMEYEN o kadar AİLE varki ?
Göndermeyenlerin bir çocuğu onun için göndermediğine inanıyorum.

Hiç yorum yok: