8 Ocak 2011 Cumartesi

Milli Eğitim Bakanlığı Beyoğlu İlçesi Piripaşa İlköğretim Okulundaki Şiddet ve Zorbalıklar BAŞVURU NO : 5....40 29/09/2010

Milli Eğitim Bakanlığı Beyoğlu İlçesi Piripaşa İlköğretim Okulundaki Şiddet ve Zorbalıklar

BAŞVURU NO : 5....40    29/09/2010
Böyle giderse kızım manyak olacak depresyona girecektir.

1.) Daha önce yanına oturan kız öğrenci tükürme ve vurma ve şişko diye alay ettiğinden Erkek öğrenci vermişler buda sapık öğrenci kafaya kalem saplamaya başlamış ayrıca bugün az kalsın gözüne sokacakmış kalemi

2.) Sınıfta domuz ve şişko diye alay edildiği gibi bir erkek öğrenci tarafından küfür edilmiş ve vurlumuşur.

Önceki dayak yemeleri hariç

Çocuğumuzu size Devletimize emanet ediyoruzda. Devletimiz çocuğumuza bir sürü kötü fiillerin yapılmasına neden mani olamıyor ? Ona göre dzenek kuramıyor ?

Ben çocuğuma vurmasın? hiçimi hiç öğretmedim. Dayakla büyüdüm ama bir kere dahi dayak atmadım. Okul adı altında çocuğuma olmadık hakaret ve işkencelerin yapıldığı bir yere Devlet zoru ile teslim etmek çaresizliği içindeyim. Tüm sorumlulardan şikayetçiyim. Kafaya nasıl kalem saplanır ve hala saplayan kişi nasıl aynı sınıfta oturur ? Benim çocuğum nasıl domuz olur biz nasıl domuz oluruz nasıl bu kanat getirilmiştir ve söylenmesine müsaade edilmiştir.

okul formasından, çorabın renk tonuna, ayakkabısından, beslenmesine kadar herşey kurala bağlı.
Tek kuralı olmayan ve serbest olan dövmek, sövmek, tükürmek, kalem batırmak, tekme atmak, okula bunları öğretmek için gerek yok sokağa saldınmı alasını öğrenektedir. Boşuna öğrtemen, müdür diye eğitim masrafı yapmayalım. Zoraki eğitmide kaldırısın kızım evinde ruhsal ve bedensel sağlığı ile yaşasın.

Okuldaki herkesten Şikayetçiyim hibir öğrenci veya öğretmen bir çocuğa böyle bir işlem yapamaz ve yapılmasına izin vermez verilen yer zaten okul olmaz devlete emanet edildi denilmez. 

Hiç yorum yok: