16 Şubat 2015 Pazartesi

Eğitim üzerine kara propaganda yapılıyor

Avcı, "Pek çok alanda ciddi dezenformasyonla karşı karşıya kalıyoruz. Bundan sonra da kalmaya devam edeceğiz. Buna hazırlıklı olmamız gerektiğini bir defa henüz vurgulamak istiyorum. Bu kara propagandanın yoğunlaşacağı alanlardan birisi de eğitim alanı. Zira en çok bu alandaki birtakım tezgahların tekerine çomak soktuk. O yüzden gün geçmiyor ki bilinen yayın uzuvlarında, televizyonlarında, gazetelerinde eğitimin çöktüğüne, milli eğitimin iflas ettiğine, eğitimin yaz boz tahtasına döndüğüne konusunda bir çok yorumlar görüyoruz. Bunlar sebepsiz değil. Bunlar sistematik bir kampanya. Belirli bir illimizde bir okulumuzun camı kırık diye haber yapılıyor ve arkasından eğitim ne halde, eğitim çöktü, Meb talebelere sahip çıkmıyor diye münferit vakalar üzerinden sistematik bir kampanya yürütülüyor. Halbuki rakamlara baktığımızda şunu görüyoruz; son 13 sene içerisinde eğitimde hangi değişkeni alırsanız alın, eğitimin her alanında cumhuriyet tarihini katlayan hamleler yapılmıştır. Eğitim son 13 senede olumlu göstergeler haysiyeti ile 2'ye katlanmıştır" diye konuştu.

/***
YA BİZ ÇOCUĞUMUZ OKULA GÖNDERİYORUZ
POPANDAYA DEĞİL  ÇOCUĞUMUZA BAKIYORUZ.
-okulamı yoksa boş vakit geçirmeyemi gittiğini ayrıt edemiyoruz. -öyle tuhaf sorularak varki beyin ısınıyor. çünkü soryu yok ortada.
-öyle tuhaf türkçe cümleler varki türkçem yetmiyor. 
-öyle tuhaf kitap düzeneği varki. başta yazı, sonda etkinlik bulana kadar....
-eğitim sistemi yüzeysel okumaya yönelik, 4 üniversite sonrası belkim bilim adamı adayı olabilirler ömürleri yeterse 
- allah versin tatil tatil üstüne. tatilde niye ödev var madem tatildi ? 
-tatiller yetmedi bayramlar yetmedi öğretmen izinleri 
-toptan okuma yokmu çocuklarımızı toptan okutmak istiyo bu ne ya eğtimi diyon buna SAYIN BAKAN**/

 

Hiç yorum yok: