8 Ocak 2011 Cumartesi

Piripaşa İlköğretim Okulunuda Sınırsız Özgürlük

Dördüncüsü sınıf öğrencisi, binanın çıkış kapısında bulunan yerde birincis sınıf öğrencilerden dört tanesini iterek beton zemine düşürmüştür. Bu esnada ruhundaki ertol taşı ortaya çıkarmış. Kahkahalara boğulmuş, Ağlayan çocukların halinden o kadar zevk almışkı anlatılamaz sadece yaşanır.

Okul yönetimi de binanın girişinde solda olması sorun değil okulda sınırsız özgürlük var.

Okulun şiddet teknikleri ve özgürlüğü ile efsanevi voyvoda, Çin işkence sanatları ve guantanamo boy ölçüşemez. Oldukça ilerlemişler çok büyük mesafe kat etmişler.

Aansızın bir tekme karnınıza gelebilir, nerden geldiğini şaşırdığınız gibi feleğinizide şaşırabilirsiniz.

Yedi sene emek verip Edep ve terbiye içinde büyütmeye çalıştığımız çocuğumuzu bir iki haftada kaybediyoruz.

Eğitimin adı üstünde zorunlu, zoraki olacak yani, kolay olacak değil ya.
Her şartlara eğitim verilmekte, piskolojik dayanımın yanında bedeni dayanımda söz konusu.
Geleceğin sanki en iyi suçlularını yetiştirmeye adaylar,

Okul bu her şeyi öğretiyor. Ne kadar şefaf ne kadar özgürlükçü bir eğitim nerdeyse yeniden okuyasım geliyor, Bizim zamanımızda öyle dolu dolu ansızın tekme atmasını hiç yapamadık, hele merdivenlerden aşağıya itip beton zemine çakılanları görüp kahkahlara hiç boğulmadık biz hiç okumamışız
VELİ OLARAK YENİDEN OKUMAK İSTİYORUM,
KARINA TEKMEK ATMAK, MERDİVENLERDEN İTEKLEMEK İSİYORUM,
KAFYA KALEM SAPLAMAK İSİTYORUM, KAHKAHALARLA GÜLMEK İSTİYORUM.

Hiç yorum yok: