8 Ocak 2011 Cumartesi

Milli Eğitim Bakanlığı Beyoğlu İlçesi Piripaşa İlköğretim Okulundaki Şiddet ve Zorbalık Şikayeti BAŞVURU NO : 5....12 08/10/2010

Milli Eğitim Bakanlığı Beyoğlu İlçesi Piripaşa İlköğretim Okulundaki Şiddet ve Zorbalıklar

BAŞVURU NO : 5....12     08/10/2010
Sınıfta Kalem saplama sapığı mevcut herkes kalem batırılmaktan şikayetçi bu durumda okul disiplini bir şey yapmaya yetkisi yokmu ?

Kalem sapığı ile aynı sırada otutturulmak zorunda kalan kızım kafasını eğdiğinde kitabına baktığı anda kalem saplanmaktadır.Daha öncede beyan ettiğim gibi az kalsın gözü çıkacaktı. Durum aynen devam ederken bu seferde kaba etine kalçasına saplanmıştır. TACİZDİR sınıfta olan kötü ahlak ve fiiller had safhaya çıkmıştır. Taciz ve kalem saplama sapığı ünvanına sahip öğrenciye sadece usulen adet yerini bulsun diye bugün toplantıda ikaz edilmiştir. Bu normalse ben diğer yetişen çocuklarıma şimdiden kalem saplama ve tükürme ve küfretme eğitimleri vereyim okulda lazım olacak kendini savunması ve ayakta kalması içni. Milli Eğitim Milli Ahlak üzerine ve disiplin üzerine değilmidir. 

Hiç yorum yok: