15 Şubat 2012 Çarşamba

Başbakan Recep Tayyip Erdoğa Önder Hüseyin Korkut Türbanlı Eğitim


Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın geçen hafta İmam Hatip Mezunları Derneği'yle yaptığı görüşmenin ayrıntıları ortaya çıktı... 
 
"Zorunlu temel eğitime dördüncü sınıftan sonra 'açık öğretim' olarak da devam edilebilecek. Yani 5. sınıftan itibaren örgün eğitim dayatması olmayacak."


ERDOĞAN'LA GÖRÜŞTÜLER
Başbakan Erdoğan geçtiğimiz perşembe günü Başbakanlık Merkez Bina'da İmam Hatip Liseleri Mezunlar Mensupları Derneği (ÖNDER) heyetini ağırladı. Bu heyette ÖNDER Genel Başkanı Hüseyin Korkut da vardı.
Korkut bu düzenlemeyle ilgili Başbakan'la yaptıkları görüşmeye ilişkin ayrıntıları CNN Türk'e açıkladı.
Korkut, "Milli Eğitim Şurası Genel Kurulu'nda bu kademeli eğitim kabul edilmişti. 1+4+4+4 şeklinde. Bizim talebimiz örgün eğitimin illa zorunlu tutulmamasıydı. Görüşmede 1+4'ten sonra açık öğretimi de içerecek şekilde bir bu düzenlemenin yapılacağını öğrenmiş olduk" dedi.
BAŞBAKAN GARANTİ VERDİ

DEVAMI İÇİN
Kaynak : http://www.internethaber.com/basbakan-recep-tayyip-erdogan-onder-huseyin-korkut-turbanli-egitim--401383h.htm#ixzz1mTzj8pys

Zalimler Zulme Çocuklardan Başlar...
Çocuklardan Korkan Zalimler ALLAH'tan korkmayı Akıl edemezler.

Hiç yorum yok: