4 Eylül 2012 Salı

ogretmen-milli-egitim-kalite-bakanlar-kurulu-lise-omer-dincer


Artık öğretmen olmak öyle kolay değil! 

Öğretmenlik kolay ulaşılabilir bir meslek olmaktan çıkıyor 

Öğretmen olmak artık sanıldığı kadar kolay değil. Milli Eğitim Bakanlığı uzun süredir üzerinde düşündüğü projeyi hayata geçiriyor. İşte projenin detayları... 

Milli Eğitim Bakanlığı'nın yeni çalışmasına göre, önce eğitim fakültelerinin puanları yükseltilecek. Öğretmen olmak isteyen liseliler sınavdan önce mülakata girecek.
PUANLAR YÜKSELTİLİYOR 
LİSEDE YÖNLENDİRME

http://www.internethaber.com/ogretmen-milli-egitim-kalite-bakanlar-kurulu-lise-omer-dincer--457576h.htm


ÇARESİZLİKTEN ÖĞRETMEN OLUNUYORDU.

AKABİNDE
EMEKLİ OLMASI GEREKEN İDARECİLERİ FOSİLLEŞMEDEN EMEKLİK MECBURİYETİ GETİRİLMESİNİ BEKLİYORUZ.

Hiç yorum yok: